0
€ 0,00Excl. BTW
€ 0,00 Incl. BTW

Je winkelwagen is nog leeg

product toegevoegd Bekijk

Een klacht melden

    Een klacht melden

    We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@gyzs.nl of te bellen met 0224-212026. Je kunt ook onze chatservice gebruiken. De chatservice vindt je tijdens kantooruren onderaan je scherm. Hiermee kom je direct in contact met een van de servicemedewerkers van GYZS.nl. 
    We gaan ervan uit dat we iedere klacht kunnen oplossen. 

    Mochten we niet tot een oplossing komen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.  Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

     

    Jouw beoordeling van dit antwoord

Van GYZS Z'N blog

Blog mee

Heb je veel productkennis en wil je dat graag delen met ons en met andere gebruikers van onze webshop? Meld je dan aan op klantenservice@gyzs.nl. Veel van onze klanten hebben specifieke kennis van bepaalde producten of hebben bepaalde klustips die voor iedereen nuttig kunnen zijn. Wij zullen je hiervoor op een gepaste manier tegemoet komen.

Forum

Heb je een vraag of wil je ergens over meediscussiëren? Ga dan naar ons Forum. Hier kun je al je productvragen stellen waar andere gebruikers en onze experts antwoord op kunnen geven. Vragen over producten of over een bepaalde klus. Een vraag stellen kost niets en levert misschien veel op. Klussen doe je namelijk niet alleen en wij delen graag informatie met je.